-
Ja, het is mogelijk om zonder account een bestelling te plaatsen.
Tijdens het bestelproces kan je kiezen om als gast te bestellen.
Het is altijd voordeliger om een account te creëren omdat je zo veel gemakkelijker je geplaatste bestellingen kunt raadplegen en/of opvolgen. Ook hoef je je gegevens niet steeds opnieuw in te geven. -
Je kan bij ons veilig betalen via: Bancontact, KBC, Belfius, IDeal en Paypall.
Voor een veilige afhandeling gebruiken wij de betalingspartner Mollie.
-
Het is niet mogelijk om je geplaatste bestelling online te wijzigen. Wil je toch graag iets aanpassen, neem je best contact op via de klantendienst.
-
Je kan je bestelling niet online annuleren. Wil je toch graag je bestelling annuleren neem je best zo snel mogelijk contact op via de klantendienst.
-
Je wordt altijd door ons via mail op de hoogte gehouden over de status van je bestelling. Krijg je geen e-mail, controleer dan even je spamberichten.
Als je een account hebt, dan kan je de status van je bestelling ook steeds opvolgen in "Mijn account".
-
Wil je een artikel bestelling maar ontbreekt de knop om het toe te voegen aan je winkelmandje?
Dit kan zijn dat het artikel niet meer op voorraad is. Wil je graag zeker zijn, kun je altijd contact opnemen met de klantendienst en dan zoek ik het graag voor je op.
-
Is je betaling niet gelukt tijdens het afrekenen, dan kun je je bestelling opnieuw proberen te betalen.
Het is wel mogelijk dat bepaalde producten in je bestelling tijdelijk niet meer op voorraad zijn. We hebben de voorraad van deze producten namelijk even geblokkeerd tijdens je betaalstap, maar deze zullen later opnieuw beschikbaar zijn. We raden je dan aan het na een uur opnieuw te proberen.
Mocht je problemen blijven ondervinden tijdens het afrekenen, neem dan contact op met onze klantendienst.