voor 16u besteld, vandaag verzonden levering enkel in be & nl veilig betalen

FAQ

Veelgestelde vragen 

Inhoudsopgave:

1. Bestellen
2. Betalen
3. Bezorgen
4. Ruilen

1. Bestellen

  • Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?

In dit geval neemt u best contact op met info@beebestore.be. Zo kunnen wij nagaan of al uw gegevens correct zijn ingevuld en waar het is fout gelopen met de bevestigingsmail. Als alles in orde is zullen wij u deze alsnog doormailen.

  • Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Je kan je bestelling binnen de 24u nog annuleren. Hiervoor stuur je een e-mail naar: info@beebestore.be. Houdt hierbij je bestelnummer bij de hand en vermeld duidelijk dat het om een annulatie gaat. Hierna zullen wij per e-mail de annulatie in orde maken. Het betaalde bedrag zullen wij binnen de 3 werkdagen terug storten.

  • Kan ik mijn bestelling nog wijzigen na de betaling?

Je kan je bestelling nog wijzigen maar hiervoor moet je contact opnemen met ons. Best stuur je hiervoor een e-mail naar info@beebestore.be of stuur je een berichtje via Whatsapp op het nummer 0472/407560. Vermeld duidelijk uw naam en bestel nummer om mogelijke fouten te vermijden. Wij maken de wijzigingen voor u in orde. Indien er door de wijzigingen een meerprijs word berekend vragen wij u dit te betalen binnen de 3 werkdagen op het rekeningnummer: BE13 7360 6602 5439. Uiteraard zullen wij bij een minprijs het verschil terug storten.

  • Kan ik mijn bestelling ergens bekijken?

Indien u een klantenaccount heeft aangemaakt op https://www.beebestore.be/registreren kunt u uw bestelling bekijken in uw account.

     2. Betalen

  • Hoe kan ik betalen?

Je kunt veilig online betalen via Bancontact, KBC Payment, IDeal en Paypal.

  • De betaling is mislukt, wat kan ik doen?

Op het betalingsproces staat een tijdsspanne van enkele minuten. Indien het langer duurt om de betaling te doen kan het zijn dat de betaling geannuleerd word. Je kunt in dit geval gewoon opnieuw je bestelling plaatsen. Er zal dan ook geen geld van je rekening zijn afgegaan. Indien er wel geld van jou rekening is afgegaan en de bestelling toch is geannuleerd, kun je altijd contact opnemen met ons via e-mail (info@beebestore.be) of Whatsapp (+32472407560) 

  • Ik heb een cadeaubon/kortingsbon, waar geef ik die in?

Je kunt de code van je cadeaubon of kortingsbon ingeven bij je winkelmandje.

  • Kan ik een bestelling plaatsen en achteraf betalen?

Nee het is niet mogelijk om achteraf te betalen. De bestelling is pas compleet als de betaling is ontvangen.

  • Kan ik een factuur ontvangen van mijn bestelling?

Natuurlijk, je kunt je factuur zelf downloaden via je account of je vraagt het aan via info@beebestore.be en wij zenden je factuur door.

     3. Bezorgen

  • Wat zijn de leveringsmogelijkheden?

Wij leveren met B-post voor België en B-post World voor Nederland. Er is aan huis levering/ afhaling mogelijk indien u woonachtig bent in Maasmechelen.

  • Kan ik mijn levering volgen?

U krijgt een track&trace nummer zodat u uw pakket kan volgen.

  • Hoelang bedraagt de levertijd?

De levertijd bedraagt 1-2 werkdagen, maar kan door omstandigheden bij de post vertragen. Hier hebben wij zelf geen controle over.

  • Bezorgen jullie ook naar het buitenland?

Wij leveren aan België en Nederland.

  • Met welke bezorgdienst werken jullie?

Er word gewerkt met B-post en B-post World.

  • Wat als er niemand thuis is de dag van levering?

Als het pakketje een brievenbusformaat heeft zal de postbode deze in uw brievenbus steken. Indien deze groter is word er altijd geprobeerd om het bij de buren af te leveren of uw kunt het pakketje ophalen in een parcel shop of bij de post. In het laatste geval word u verwittigd met een briefje in de brievenbus en via mail.

4. Ruilen

  • Is een retourverzending gratis?

Nee, voor de retour worden retour kosten aangerekend. Dit bedraagd €5,25 voor België en €7,85 voor Nederland

  • Wat zijn de retourvoorwaarden?

Je kunt je artikelen retouren binnen de 14 dagen, na ontvangst van uw pakket. Kleding word enkel aanvaard met het origineel aangehecht label, ongebruikt* en niet beschadigd.

*je mag natuurlijk het kleding stuk wel passen 

  • Naar welk adres stuur ik mijn retour?

U mag uw pakket in retour versturen naar Beeb E-Store, Oude Baan 265, 3630 MAASMECHELEN. Zorg dat in uw pakket de correct ingevulde retour documenten zit.